روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟
نوشته شده توسط : علیپور

نکته سوم :درصورتی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای میراث از جوش دارید و می‌خواهید آن را برای یک آرایش و پیرایش ملایم و خوشگل مهیا فرمائید بهتر میباشد در آغاز ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، بعد از آن از یک کرم پودر خوب که قابلیت و امکان پوشانندگی خیر داراست به کارگیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در آخر عمل پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را یه خرده از براقی به ماتی برسانید. گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید صرفا بگذارید و بردارید.

بهترين مارك پنكيك

پوست های کم آب بخواننددختران و خانم هایی که پوست بسیار بی آبی دارا هستند بدون شک نخست از مرطوب کننده ای مطلوب استعمال کرده، بعد از مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعداز جذب بدون نقص آن‌ها از پنکیک به کارگیری نمایند .
سوال پیش میاید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟توصیه:
کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30

روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟بایستی اعتنا شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را نادر می نمایند. علاوه بر این پنکیک در بعضا مواقع منجر گشوده شدن منافذ پوست می گردد . با در لحاظ داشتن این نکات، میتوانید در فیس رغبت، ضد آفتابی را تعیین نمائید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.
ضد آفتابی با این خصوصیات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها تعیین برایتان دشوار میباشد؟
ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور


چطور پنکیک بزنیم؟اولی و مهمترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب فرمایید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس در صورتیکه درپی یک پوشش طبیعی روی پوست فیس تان می‌باشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را مقدمه نمایید برای اینکه پوست رخ شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح فیس را که می‌توانید پوشش بدهید : چهره، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.
چه پنکیکی بزنیم؟پنکیک سیلک میلادوپیز





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: